Violas hälsoresa

Uttråkad

Kategori: Gamla inlägg

Har du pojkvän/flickvän? - nej
Har du kramat någon 2011? - ja
Har du hatat någon 2011? – det är ett starkt ord för starka känslor, men ja en person. 
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? – ja, jag tror det.
Är du kär nu? – nja, tror inte det.
I vem? -
Kan du vissla? – ja, sjukt stolt.
Har du en dildo? – har väl alla? ;)
Äger du mer än 15 par string? - nope
Äger du en mascara? – för många
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? – nope, max 3
Är du en fjortis? - nej
Är du emo? - nej
Är du brat? - nej
Gillar du vältränade killar? - ja
Gillar du nörd-killar som pluggar? – man är inte nörd för att man pluggar, inte enligt mig i alla fall.
Gillar du tjejer? – ja?
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? – nästan, samlat på mig hela 7 stycken!
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja
Kan du köra skoter? – tror inte det, men vill prova både vatten- och snöscoter
Kan du leka apa? – jag behöver inte leka, jag är redan en.
Är du brunett? - nope
Har du haft svart hår/har du just nu? - nej
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? – tror inte det

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - trosor och bh
Har du runkat/pullat av någon? - har inte pullat någon ialla fall
Vet du vad oral/anal sex är? - ja
Kommentera inlägget här: