Violas hälsoresa

Mamma fick en son som är krigare till grunden

Kategori: Gamla inlägg

Första skoldagen idag då. Känns skönt att äntligen börja trean, men ändå lite tråkigt. Har lite olika planer om vad jag vill göra efter skolan, men inget jag känner mig taggad på till 100%. Men har ju ännu ett år till att klura ut det!
Skolan var dryg för att vara första dagen, först hade vi allmänt prat, sen hade vi aktiviteter med 2orna och B-klassen, efter det lunch, sen fick vi reda på vem som vann aktiviteterna och sist hade vi projektarbete. Är väldigt nöjd med mitt arbete.
Efter skolan gick jag och Natti patti på stan och i bussen till stan hade vi den skönaste busschauffören någonsin! Satte på jättehög musik, en blandning av monstermusik och Ronny och Ragge. Haha.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: